lekkoatletyka terenowa konspekt

lekkoatletyka terenowa konspekt

Sie 14

lekkoatletyka terenowa konspekt

Pociąg Podobnie jak Military – ćwiczenia, treningi, a zasady, którą można wykorzystać dla Twojego domu treningi

Kilka lat temu kupiłem książkę o Navy Seals i jak udało się. Starałem się znaleźć książkę jako punkt odniesienia do tego artykułu, ale nie mógł go znaleźć. Tak czy inaczej, mam zachowane pewne informacje z pamięci, którą chciałbym się podzielić. Przede wszystkim, istnieją cztery główne części do programu Navy Seals: górna treningu ciała, szkolenia podstawowego, rozciągając i cardio.

Z jakiegoś powodu, że książka nie mówić o niższym treningu ciała. Tak czy inaczej, treningi przedstawione w książce są bardzo minimalistyczne, a 100% masy ciała ćwiczenia. Pamiętam w szczególności formatu treningów. Zastosowany formie piramidy szkolenia.

Na przykład, powiedzmy, że twój trening składał się z pompek i pullups. Oto co trening będzie wyglądał stosując metodę piramidy:

Pullups, 1-2-1 powtórzeń

Pompki, 2-4-2 repsYou może albo na przemian dwóch ćwiczeń, lub po prostu odpocząć w między seriami. Książka Navy Seal faktycznie dysponuje 2-3 odmian poszczególnych wariantów dla każdego treningu. Rdzeń treningi po prosty zestaw podejście. Na przykład, jeśli robisz situps i podnosi nóg, trening będzie wyglądać następująco:

Situps, 4×25

Podnosi nogę, 4x25Naturally, nie jest to, jak właściwie trenować Navy Seals. Gdyby tak było, to bym się bać, że programy wytrzymałości i klimatyzacji z zewnątrz wojska nie były optymalne do walki. Jednak to, co ta książka nie jest otworzyć ludzi na pomysł, że mogą trenować jak wojsko w zaciszu własnych domów.

Treningi wojskowe dla Fat Loss

Ludzie dziwili się, jak niesamowite dobrze uwarunkowany jest wojsko, mimo trenuje tylko z ich ciała. Prawda jest taka, że ??wojsko Program szkolenia został przekształcony w ciągu ostatnich kilku lat. Oni już od szkolenia przede wszystkim masy ciała do włączenia wiele różnych metod treningowych .

– autor artykułu