lekkoatletyka federacja europejska

lekkoatletyka federacja europejska

Sie 14

lekkoatletyka federacja europejska Twoje bicepsy, ramion i pleców są ważne do wyciągania siły. Trzeba również siły uścisku dłoni do walki i zabezpieczania trzyma. Trzeba biodra i siłę nóg w całym zapasach. Dlatego, koncentrują się na ćwiczenia, które wzmacniają te poszczególne mięśnie.

Można również rozważyć, czy jest to poza sezonem lub w sezonie szkolenia. To miejsce, gdzie pojęcie periodyzacji wchodzi w grę.

Dobrze, że nadal pozostawia pytanie, jaki jest najlepszy plan treningowy Opór jest dla zapaśnika.

Zbadajmy niektóre z opcji.

High Intensity Training (HIT)

High Intensity Training (HIT) została spopularyzowana w 1970 roku przez Arthura Jonesa, założyciela Nautilus. HIT obejmuje zazwyczaj robi tylko jeden zestaw danym ćwiczeniu, w przeciwieństwie do wielu zestawów. Ten zbiór odbywa się w sposób powolny i kontrolowany sposób. Jeden wykonuje zestaw aż nie można ewentualnie zrobić kolejny rep. Innymi słowy, trenuje aż do uszkodzenia mięśni. Przyjmuje się, że do budowy mięśni, siły i wielkości. HIT treningi są zazwyczaj krótkie i intensywne i zrobić tylko dwa do trzech razy w tygodniu. kulturyści Champion Dorian Yates i Mike Mentzer odczuły zwolenników. Inni zwolennicy HIT obejmują Matt Brzycki, Ellington Darden Ken Leistner i wyciągnął Baye.

HIT treningi są idealne, jeśli jesteś zajęty i mają mało czasu na trening, ponieważ są one krótkie (czyli 30 minut lub mniej). Jednak niektórzy uważają, że zawsze działa na niepowodzenie przy ograniczonych zestawów ma wiele wad. Wydaje się, że wiele dyskusji na temat tego, czy te ustawienia lub wielu zestawów produkują większe zyski siły. Badania wykazały, jeden zestaw jest tak samo skuteczne, jak trzy zestawy. Inne badania wykazały, to nie być prawdą. Więc może warto zrobić rozeznanie przed wykonaniem HIT. Niektórzy sportowcy doświadczyli wielki sukces wykorzystując treningi HIT więc może warto spróbować.

– autor artykułu