lekkoatletyka mistrzostwa europy 2016

lekkoatletyka mistrzostwa europy 2016

Wrz 18

lekkoatletyka mistrzostwa europy 2016

Dlaczego wysokiej powtórzeń są lepsze do szybkiego przybierania na wadze

Większość kulturystów i entuzjastów fitness próbuje przybrać na wadze szybko są zawsze powtarzała, że ??w celu uzyskania masy mięśniowej powinni trzymać się ciężkich wag dla niskich powtórzeń.

Mit ten trening siłowy wynika z wielu wierząc, że „ciężkie odważniki do niskich powtórzeń” służą do „wielkości”, i że „lekkie ciężarki do wysokich przedstawicieli” są dla „wytrzymałość”.

Cóż, nic nie może być dalsze od prawdy.

W rzeczywistości, jeśli przybiera na wadze mięśni jest wyzwaniem dla ciebie ciężkie zestawy z niskich powtórzeń może być ogromnym błędem.

Dlaczego mam powiedzieć?

Cóż, European Journal of Applied Physiology pisał jakieś badania zrobić, w jaki sposób różne rodzaje genu w organizmie reaguje na różne procedury treningu, opartych na zestawach, wagi i powtórzeń.

Odkryli oni znaczące.

Po pierwsze, istnieją zasadniczo dwa rodzaje genów makijaże dla każdej osoby:

1) ACE II

2) ACE DD

W jednym z przeprowadzonych badań, naukowcy wzięli 99 trenerów wagi i umieszcza je na dwa rodzaje procedury treningu:

oOne Program trening składał się z wielu zestawów dla wysokich powtórzeń i lżejsze (przedstawiciele byli w 12-15 za zestaw).

Othe inne rutynowego treningu składa się z wielu zestawów dla niskich powtórzeń z cięższej wagi (przedstawiciele byli w 8-12 za zestaw).

To, co znaleźli było to, że trenerzy wagowe, które miały większe problemy na wadze i mięśni miały głównie ACE II genów.

Osoby te zareagował wspaniale wyższych powtórzeń dla lżejszego programu wagi.

Jednak, gdy po niższych powtórzeń dla cięższej wagi rutyny, zrobili żadnego postępu w ogóle jeśli chodzi o budowanie masy mięśniowej.

Oczywiście, mogą one zdobyć silniejszy, ale skupiamy się na pozyskiwaniu masę mięśniową i wielkości, nie siły.

– autor artykułu