Czy Twoja figura określana jest mianem typowej gruszki? Posiadasz charakterystyczne fałdki tłuszczuopieka medyczna dla koni na brzuchu a Twoje uda nie są zbyt estetyczne? Masz trochę nieładnych krągłości, których chciałabyś się raz na zawsze pozbyć? Osoby o figurze tradycyjnej gruszki niestety mają utrudnione zadanie, ponieważ wysmuklenie nieco grubszych partii sylwetki wcale nie jest tak trudne jak przykładowo u ludzi z większą nadwagą. Powód? Gruszki muszą tak dobierać ćwiczenia, dyscypliny sportowe, układać plany treningowe i ćwiczyć, aby pomniejszyć te części sylwetki, które są nieco większe, ale nie powodując przy tym optycznego zwiększenia wymiarów chudszych partii ciała. Jak to zrobić? W tym właśnie tkwi cały sekret, aby odpowiednio dobrać ćwiczenia. Poniżej kilka sprawdzonych porad dla wszystkich zainteresowanych.
Zacznijmy od tego, że gruszka charakteryzuje się przede wszystkim szczuplejszą górną częścią ciała, ale za to krąglejszym dołem. Najczęściej gruszki marzą o schudnięciu w udach, pośladkach, brzuchu i biodrach. Są nieco rozrośnięte więc i wyglądają masywnie, ale nie oznacza to, że nie ma możliwości, aby cokolwiek zmienić w takim wyglądzie/ Wystarczy tylko umiejętnie dobrany trening. Konieczne jest zwłaszcza takie ćwiczenie, żeby zlikwidować widoczne gołym okiem dysproporcje. Poza ćwiczeniami na wybrane partie ciała, które są mocniej otłuszczone, trzeba zwrócić też uwagę na wartościową i zróżnicowaną dietę, jaka pomoże w utrzymaniu efektów uzyskanych na skutek regularnego planu treningowego.
Autor artykułu: